Godnatt? Godkväll?

Godnatt, godkväll, vad säger man? Haha, men iallafall. Känner mig urusel på att uppdatera och det är jag till en viss del kanske också, men jag behövde få tänka lite. Smälta en sak! 
Skav verkligen bättra mig nu, åker till spanien om två veckor och det ska vara grym bloggning innan det! 
 
Red ett pass på Hassan idag, markarbete och bommar i paddocken vilket gick jättebra faktist! Gjorde en egen bana så att säga med en linje och vända upp på en volt, sedan fortsätta på volten runt igen. Är verkligen svårt att förklara, men bra gick det och jag är nöjd över honom. 
Satte galoppen fint idag och han sökte sig själv ner i form i galoppen när jag jobbade han på volten i dressyren i början. men han var väldigt pigg och glad, lite hetsig eftersom det liknade hinder och då tänder han till lite! 
 
Men annars ska jag sova, imorgon får det bli en uteritt med Louise och bara mysa runt och även ta några galopper samt en del trav! 
Slutar halv två imorgon, och att sluta tidigt är väll aldrig fel? Nu ska jag somsagt sova!! 
Godnatt fina ni. 
 
En bild från 1 vecka gammal dressyrträning ungefär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0