härlig dag

Slutade redan vid tolv idag, istället för fyra då våran sista lektion blev inställd för att läraren var sjuk. Gjorde inte så mycket, ganska skönt att sluta tidigt såhär mitt i veckan. Eftersom vi slutade så tidigt hängde jag med Louise som skulle sola, så då satt jag med henne där i ca 20minuter och sedan tog hon bussen hem och jag cyklade hem. Så jag kom hem runt två och har suttit med lite glosor i både engelska och spanska en stund, lite trögt att få in dom i huvudet men det kommer väl så småningom.
 
Så nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem så jag får åka ut till stallet och rida. Är så himla sugen på att sitta upp på Tex och köra ett grymt pass, tror jag fortsätter att rida barbacka, bra för min balans bl a. Antagligen kommer han vara lite trött idag, han brukar bli det dagen efter han fått vila, så får då man väcka honom lite granna, så då brukar det vara bra att träna lite tempoväxlingar och när jag sitter barbacka så kommer jag åt honom bättre och då blir det ofta riktigt bra. Men jag är inte säker på om jag rider barbacka än, får se helt enkelt vilket humör jag är på sen! 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0