Mot stallet

Nu är jag hemma från skolan och precis som Julia så hann jag inte heller uppdatera imorse tyvärr. Men men, så blir det ibland. 
 
Julia erbjöd sig att tömköra Hassan idag, jättesnällt men han ska få sig ett dressyrpass i ridhuset. Ganska normalt, öva på lite standard saker såsom en övning jag fick tips från Emelie. En del trav och skritt, även galoppövningen. Kommer inte ligga och trimma stenhårt 1 timme, utan han ska få ta det hyfsat lungt även fast han får arbeta lite. Mest lösgöra honom!
Jag har inte riktigt bestämt mig än, men kan hända att det blir barbacka. 
 
Nu ska jag dra mig ut mot stallet iallafall, ha en riktigt bra fortsatt Måndag!
 
Charmig bild på mig och Herkules som står i Fredmans stall, visst är han för söt?

Kommentarer
Postat av: Wilma

Åh sån härlig bild! :D

2013-09-23 @ 19:04:16
URL: http://wilmafur.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0