Tack

 
 
Blev inget stall för mig idag, är tvungen att vara hemma för att förhoppningsvis kunna gå till skolan imorgon, för jag kan inte missa mer där nu. Har liksom inte tid att ligga hemma. Men eftersom jag inte fick eller orkar att kunna ta mig ut till stallet, kunde snälla Evelina i stallet fixa hans saker så får han en extra vilodag. Tror inte det stör honom alls faktiskt. Uteritten får förhoppningsvis bli imorgon.. Kanske lite konditionsträning så han får springa lite granna, det vill säga om jag orkar. Men just nu så känner jag mig helt okej så håll tummarna nu! 
 
nu ska jag fortsätta ligga och kolla på tv. 112 på liv och död så himla spännande! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0