Veckoplanering för Hassan

Måndag: Ganska lungt dressyrpass. 
 
Tisdag: Bommar och markarbetsövningar/dressyrpass lite hårdare. 
 
Onsdag: Uteritt 
 
Torsdag: Vilodag
 
Fredag: Uteritt mot sandvägen, intervaller galopp och trav. 
 
Lördag: Lugn skritt-tur på ungefär 30-40 minuter ute i skogen. 
 
Söndag: Oklart, har inte bestämt riktigt än. 
 
Denna är den fasta planeringen jag har, kan bli ändringar ifall någon i stallet ska rida och göra något speciellt tillexempel. Annars så försöker jag hålla detta och hoppas det blir bra! 
Som ni säkert ser så är det 3 uteritter (kan bli 4) och det är endast för att jag vill att han ska få varva ner och lunka runt i skogen och bara mysa lite mer, även fast jag lägger in några dressyrpass tillexempel. 
Han ska helt enkelt få ta det snäppet lungnare den här veckan. Vilket är viktigt att lägga in ibland också!
 

Kommentarer
Postat av: Wilma

Sv: Ja, usch, inte alls kul.. :/ Åh tycker du det, vad glad jag blir! Hihi

2013-09-23 @ 19:05:46
URL: http://wilmafur.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0