Vilsen liten Julia

Nu är det såhär, jag ska åka bort till Spanien i 1 vecka och vi åker om 11 dagar ungefär! Men jag har ett problem, som jag vill hitta en lösning på. 
Jag kommer sakna Hassan så in i bomben.. det känns helt förjävligt rent ut sagt. Jag är bara rädd att det kommer hända han något, att han när jag kommer tillbaka ska likna en röd elefant utan muskler typ? Nästan så är det. 
Han är min livsglädje, min bästavän och jag känner mig som en vilsen bebis även fast detta kommer bli kul att åka iväg, har gjort det så många gånger. Men det är första gången sedan Hassan kom till mig!
 
Jag har världens bästa pappa som tar hand om honom och två dagar ska även en duktig tjej rida honom. Det känns super, men JAG är som en liten bebis. Förstår ni? 
 
Hjälp mig, skriv lite tips och råd! 
Älskade älskade häst <3
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag brukar alltid sakna Tintin något otroligt när jag är iväg någonstans, även om det bara är för några dagar. Men jag brukar göra så att jag tar en massa nya, fina bilder på honom precis innan jag åker så när jag saknar honom kan jag bara ta fram kameran eller mobilen och titta på honom där! :)

Sedan brukar jag också alltid tänka att jag VET ju att han har det bra där hemma! Sen att Hassan kommer ridas av någon är ju alltid bra, då vet man att hästarna inte tappar allt man byggt upp! 1 vecka är ju faktiskt inte så lång tid, hästarna tappar nästan inget på det. :)

Kram!

2013-09-25 @ 17:44:58
URL: http://johannaosv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0